niedziela, 27 listopada 2011

mój debiut sceniczny!

Z potrzeby opłacenia studiów musiałam sie wybrać do pracy i szukałam i roznosiłam cv i czekałam aż w końcu trafiłam do mojej ukochanej Sephory :) W czasie gdy zaczynałam było nas 4, wizażystek oczywiście bo konsultantek ogólem wiecej, ale tak sie stało że zostałam sama jedna.
Centrum handlowe w którym znajduje sie moja Sephora urządzało konkurs na twarz na plakaty. Wczoraj był finał tej akcji! Nieee no nie zostałam twarzą centrum handlowego, ale malowałam i prezentowałam nowe trendy w makijażu na scenie! Myślałam że będzie strasznie, ale nie było, nie stresowałam i wszystko poszło zgodnie z planem nawet udało mi sie skończyć 5 min przed czasem! a obawiałam sie czy się wyrobie:)  oczywiście kilka zdjęć dla Was do pooglądania:)

początek- Pani bez makijażu
podkład, podkład
metaliczne cienie hitem sezonu
 









i mała podpowiedź dla Pań:)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz