wtorek, 21 sierpnia 2012

bąbka gąbce nie równa! ;)


Ten kto mnie choć trochę zna, wie, że lubię promocje. Będąc jakiś czas temu w Rossmannie zobaczyłam gąbkę Konjac w dobrej cenie. Nie  mając nic do stracenia kupiłam, bo szukałam ostatnio czegoś, co ułatwiło by mi demakijaż.
Co napisał producent:
Gąbka Konjac to produkt naturalny, uzyskany z korzenia drzewa azjatyckiego o nazwie konjac. Gąbka jest w 100% biodegradowalna. Zawiera naturalny środek myjący, który pomaga wyrównać odczyn pH skóry i posiada właściwości nawilżające. Gąbka wspomaga ochronę skóry i odpowiada na jej potrzeby nawilżenia i oczyszczenia. Jest idealna do pielęgnacji zanieczyszczonej skóry każdej dorosłej osoby. Gładka powierzchnia gąbki pozwala delikatnie usunąć makijaż i zanieczyszczenia ze wszystkich zakamarków cery. Daje dodatkowy zastrzyk wilgoci i przyjemne uczucie świeżości skóry.
Gąbka wykonana jest w 100% z włókna naturalnego, nie zawiera barwników i sztucznych dodatków, włókna cieńsze niż u gąbek syntetycznych i frotte, przeznaczona do wszystkich typów skóry, idealna dla cery trądzikowej i z problemami dermatologicznymi, nie podrażnia skóry w trakcie oczyszczania, nawilża w sposób naturalny, czyni skórę miękką i elastyczną , pobudza krążenie krwi, zapobiega zanieczyszczeniom skóry, można ją prać mechanicznie w delikatnym cyklu 60 stopni C bez środka zmiękczającego, produkt biodegradowalny.
A teraz moje spostrzeżenia:
Jest niewiarygodnie delikatna. Pomoczona w ciepłej wodzie, przy zetknięciu ze skórą twarzy daje uczucie ogromnego komfortu, jakby dotykał nas żel :) Musi być też prawdą, że wyrównuje pH,  bo ja mimo bardzo suchej skóry nie odczuwam dyskomfortu po umyciu, w przeciwieństwie do mycia samą wodą. Używałam zarówno tej gąbki samej jak i z piankami i żelami oczyszczającymi i za każdym razem nie czułam nieprzyjemnego napięcia. Łatwo jest ją wypłukać, a dzięki sznureczkowi który, jest przytroczony do gąbki, możemy ja zawiesić tak, aby swobodnie wyschła i zachowała świeżość.
Jak dla mnie jest to produkt idealny w podróży. Nie musimy dzięki niemu brać ze sobą dodatkowej buteleczki z tonikiem. Gąbka załatwia sprawę ;)
podsumowując
Plusy:
+ cena
+ wydajność ;)
+ łatwość użytkowania
+ łagodność działania
+wyrównywanie pH skóry

Minusy:
- ja nie zauważyłam, więc moim zdaniem ich brak!

Jeśli jednak po użyciu gąbki Konjac będziecie miały inne zdanie, to podzielcie się nim, pisząc komentarz do postu. Mam jednak nadzieję, że i Wam również ten produkt sprawdzi się tak dobrze, jak mnie. Dajcie znać czy używałyście go i czy jesteście zadowolone? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz